مدل های جدید مجلسی و عکس های جدید بازیگران و همه مدل لباس

مدل ها شیک و زیبا | عکس های جدیدترین بازیگران

مدل های جدید مجلسی و عکس های جدید بازیگران و همه مدل لباس

مدل ها شیک و زیبا | عکس های جدیدترین بازیگران

تبلیغات
eshghe shirin

eshghe shirin

بایگانی
طبقه بندی موضوعی
تبلیغات
eshghe shirin

eshghe shirin

تبليغات موزيک ايرانی و خارجی

مانتو تابستانه ترمه


ژورنال جدید لباس بانوان


سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

۱

۱۰ راه بسیار جدید و مفید برای روشن تر کردن پوست

.

همیشه لازم نیست برای سفیدتر شدن پول زیادی را صرف خرید کرم های سفیدکننده آرایشی کنید. به این توصیه ها عمل کنید تا به طور طبیعی کمی سفیدتر شوید.
۱٫ زیاد زیر نور آفتاب نروید تا جایی که می توانید از نور آفتاب دوری کنید. این کار باعث می شود دچار پیری زودرس و سرطان پوست نشوید. اگر به ساحل می روید گذاشتن کلاه را فراموش نکنید و لباس آستین دار به تن کنید. نور آفتاب می تواند سبب سوختگی پوست و رنگ تیره آن شود.
 
۲٫ از پوسستان محافظت کنید همیشه قبل از خروج از منزل کرم ضدآفتاب با پایه اکسیدزنیک استفاده کنید. لازم است ۳۰ دقیقه قبل از بیرون رفتن از خانه این کار را انجام دهید .




 
۳٫ رژیم غنی از فیبر انتخاب کنید جالب است بدانید اکثر مشکلات پوستی و حتی تیرگی آن به دلیل مشکلات گوارشی است. تغذیه سالم ضامن سلامت عمومی بدن است. سعی کنید میوه، سبزی و حبوبات کامل بیشتری مصرف کنید.
 
۴٫ از دشمنان پوست دوری کنید استرس، کم خوابی، قهوه، الکل، سیگار و… دشمنان پوست شما هستند.
 
۵٫ صابون استفاده نکنید ترکیبات آلکالین موجود در صابون می تواند لایه اسیدی طبیعی پوست را از بین برده و آن را در برابر دشمنان آسیب پذیر کند به جای صابون از یک پاک کننده آرایشی ملایم استفاده کنید.
 
۶٫ به پوستتان روزانه آب برسانید مرطوب نگجه داشتن پوست جلوی خشک شدن پوست را می گیرد، اجازه نمی دهد روی پوست چین و چروک بیفتد و با پرکردن سلول ها از آب پوستی نرم و صاف برایتان به ارمغان می آورد.
 
۷٫ روزانه ۷ لیوان آب بنوشید ۱۵ درصد پوست آب است. در برخی شرایط آب پوست به سرعت تبخیر می شود. پس برای جایگزین کردن آب روزانه ۷ لیوان آب بنوشید.
 
۸٫ اجازه بدهید پوسستان نفس بکشد پوستتان را به طور عمیق پاکسازی کنید و بعد از آن نه کرم مرطوب کننده و نه آرایشی استفاده کنید. بهتر است بعد از یک حمام آب گرم پاکسازی را انجام دهید .
 
۹٫ ماسک میوه بزنید به طور متناوب از ماسک میوه استفاده کنید. اسیدها و آنزیم های موجود در میوه ها به برداشته شدن پوست مرده، کاهش لک ها و روشن شدن پوست کمک می کند. لازم نیست ماسک آماده بخرید. می توانید از انواع میوه ها در خانه ماسک تهیه کنید.
 
۱۰٫ ورزش کنید داشتن یک فعالیت فیزیکی مداوم برای پوست ضروری است و آن را روی فرم نگه می دارد. ورزشی را که دوست دراید انتخاب و هر روز ساعاتی را به آن بپردازید

نظرات (۱)

۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۴ خرید ملک در استانبول
ممنون از اطلاعات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی